luni, 11 mai 2015

Cine sunt eu?Dar tu?

Cine sunt eu?Dar tu?

"Ma vezi?
Privește-ma , sunt eu ,dar cine sunt eu in spatele chipului pe care-l port ,cine sunt cu adevărat eu ,nu ai sa știi niciodată atât timp cât eu iti las ușa deschisă sa intri ,si sa ma cunosti ,iar tu ești prea preocupat de nimicuri ,de lucruri ..
Dormi lângă mine ,mâncam împreuna, vorbim împreuna dar totuși nu te-a preocupat sa încerci sa ma cunosti , intrebandu-ma de fiecare data daca imi place un lucru deși de atâta timp ti-am arătat ce imi place sau ce nu.
Mereu o sa ma întreb, daca tu ,cel cu care imi împart bune si rele nu ma cunoaște , nu este interesat sa ma cunoască, rămânând mereu sa ma intrebi ce vreau ,ce nu vreau, de ce sunt suparata sau trista, atunci cine o sa imi aline sufletul,cum o sa știi ce ma apasa, cum o  ma poți ajuta !
Am rămas mereu cu speranța ca o sa ma cunosti cu adevărat , o sa ma înțelegi si cândva o sa iti fie de ajutor atunci cand ai aceasta  cheie spre inima mea"
De cele mai multe ori monologam cu noi însine , ne certam ,ne împăcat ,pentru așa ne descărcări sufletele!
De cele mai multe ori trăim lângă oameni pe care fie nu încercăm sa ii cunoaștem ,  fie nu încearcă ei însasi sa ne cunoască, pentru ca este dureros sa zici ca ești bine ,cu zâmbetul pe buze ,si cu lacrimi in suflet,este dureros ,mai ales cand noi femeile ne așteptăm de la cei dragi sa ne știe placerile,supararile gandurile, măcar acolo câteva,pentru ca ,da suntem complicate ,dar sincer nici pe bărbați nu ii putem înțelege ,astfel ne mulțumim sa zicem ca fac lucrurile fără sa gândească , limitandu-ne la aceasta explicație .
Viața este prea complicata,iar daca nu facem nici un efort sa o mai ușuram pe alocuri ,pentru ca așa cum am zis, este si in avantajul nostru sa cunoaștem pe cei de lângă noi, dar daca meregem înainte ,fără sa băgat înseamnă nici in stânga nici in dreapta , cândva o sa ne întoarcem sa cerem ajutor...de la cei pe care i-am ignorat! Sperând la o viața mai buna si înarmata cu o doza de optimism va pup cu drag N.R.A.E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu